Smartphone kan foto's ineens niet meer openen. Hoe kan dit?

Ik heb enige tijd geleden foto's via de WhatsApp gekregen. Deze wilde ik vanavond opnieuw openen, maar vond ze niet terug in mijn Galerij. Dus ze opgezocht in het app-gesprek met betreffende persoon. Deze foto's zag ik wel, maar heel wazig. Toen ik erop tikte om ze te openen, kreeg ik de melding "Sorry, dit mediabestand staat niet op uw SD-kaart". Heel raar, ik heb deze foto's toch gewoon geopend gehad.
Hoe kan dit? En hoe is dit te verhelpen?
Ik heb een Samsung Galaxy Core

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
4.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens bij je whatsapp instellingen-chatinstellingen normaal staat daar "ontvangen media bewaren" zet dat op aan dan zou je de foto's die je in de toekomst ontvangt via whatsapp terug kunnen vinden in je foto album
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens bij je whatsapp instellingen-chatinstellingen normaal staat daar "ontvangen media bewaren" zet dat op aan dan zou je de foto's die je in de toekomst ontvangt via whatsapp terug kunnen vinden in je foto album
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens bij je whatsapp instellingen-chatinstellingen normaal staat daar "ontvangen media bewaren" zet dat op aan dan zou je de foto's die je in de toekomst ontvangt via whatsapp terug kunnen vinden in je foto album
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank voor deze tip alvast. Maar ik wil ook zo graag de al eerder naar mij gestuurde foto's weer openen..... Heb je hier nog een tip voor?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ze nergens meer te vinden zijn in je foto albums twijfel ik ervoor. Maar als de foto's belangrijk zijn kun je altijd langs een telefoonwinkel gaan zoals base shop of van die kleine telefoonwinkels waar ze alles herstellen. Misschien kunnen ze jou daar beter helpen? Succes alvast!

Het beste antwoord

Dan heb je de foto's verwijderd in je gallerij.

Waarschijnlijk staat hij nog ergens bij back-up.
Of in foto's app van google. Als het daar ook uit is moet het nog ergens op je sd maart staan... (maar ik heb geen idee hoe je dat terug vind, sorryyyy!!)

Goodluck