Klopt het dat als je een simkaartje in een nieuwe telefoon stopt, er een simlock op komt?

ik heb dus een telefoon gekocht ( nieuw ) En daar zit een simkaartje bij, maar ik heb hem er nog niet in gedaan, want ik ben bang dat ik dan het simkaartje van mijn vorige telefoon niet meer in deze telefoon kan stoppen en dus maar 1 nummer heb. Klopt dit of hoe werkt het precies?

Gr

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je moet het zo zien je sluit een contract af met een provider je krijgt de foon gratis of goedkoper maar jouw provider wil dan wel hebben dat je bij hun de bel minuten koopt zodat ze toch nog wat verdienen aan het toestel ze mogen echter maar 1 jaar gebruik maken van de simlock dus na een jaar kun je het gratis laten verwijderen je zal dan wel ff contact op moeten nemen en als dat ervan af is kun je van elke provider gebruik maken heb je nu al de zelfde provider dan kun je ook je eiggen sim gebruiken heeft verder niks met simlock temaken succes ermee
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je telefoon simlockvrij is dan blijft deze simlockvrij. Ongeacht wat voor simkaart je erin stopt.