welke smartphone moet ik kopen?

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone, omdat ik wel klaar ben met mijn Ace. Mijn budget is maximaal 350 euro maar liever ook onder de 300 euro. Ik ben bereid om de telefoon tweedehands te kopen, aangezien dit weer kan schelen in prijs. Welke telefoon, die bij dit budget past, is de beste? Ik hecht zelf veel waarde aan veel/uitbreidbaar geheugen, een degelijke batterij, en het scherm moet rond de 5 inch groot zijn. Ik wil de telefoon sim-lockvrij kopen, dus zonder abonnement.

Toegevoegd na 12 minuten:
Huawei ascend mate wordt wel erg groot, de p7 is weinig te vinden en bijvoorbeeld een tweedehands s4 is goedkoper...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

s3 mini of s3 zijn echte goede modellen. ikzelf heb een s3 mini en ben zeer tevreden kost 160 euro
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik denk dat voor jou de Samsung Galaxy S3 LTE een hele goede optie is. De LTE versie van deze telefoon is sneller dan de normale S3 door de 2GB RAM en kan in deze tijd nog erg goed meekomen. De batterij is vervangbaar en met de officiele Samsung extended battery gaat de telefoon zelfs erg lang mee. Het geheugen is uitbreidbaar en het scherm is 5 inch groot. Deze versie van de S3 is voor +/- 150 a 200eu te krijgen op bijv marktplaats.