Met een abonnement van 2 jaar heb ik een HTC toestel gekregen. Moet ik bewijzen dat hij niet naar behoren werkt?

Bij mijn 2 jarig abonnement kreeg ik een HTC 601 toestel. Tijdens bellen gaat de luidspreker aan of gaat hij op vliegtuigmodes. Er is al 3 x nieuwe software opgezet. De telefoon is nu voor de 3e keer opgestuurd, maar in de winkel zegt de jongen dat ze het niet kunnen vinden en dat er al een paar keer nieuwe software opgezet is. Moet ik nu bewijzen dat de telefoon echt niet naar behoren werkt? Op internet vindt ik meer van dergelijke klachten. De telefoon zou 3x opgestuurd moeten worden voor er een nieuwe verschaft wordt. Maar ik heb er nu een hard hoofd in. Wat zijn mijn rechten als consument als blijkt dat nadat het toestel 3x opgestuurd is nog steeds niet goed werkt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Binnen 6 maanden niet, daarna tot 24 maanden wel.