hoe reset ik mijn samsung galaxy ace gt-s5830i?

hallo mensen ik heb een klein probleem.
ik heb de telefoon samsung galaxy ace gt-s5830i.
een neef van mij heeft de telefoon perongelijk geblokeert (de telefoon niet de sim) dus ik moet met mijn google account inloggen alleen die weet ik niet meer :S dus ik wil hem resetten ik weet alleen niet hoe :S

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je zover toegang tot je telefoon dat je naar de instellingen kan? Zo nee,
Probeer gewoon even een nieuw Gmail account aan te maken.. Je bent niet de enige die die dingen vergeet :)

Het beste antwoord

zet je telefoon uit, houd vervolgens je volume omhoog, aanknop en je home knop (die knop onder je scherm) in, wacht even en vervolgens zul je een menu zien.

In dit menu kies je factory defaults, (gebruik je volume toetsen om op/neer te gaan en je home knop om dit te selecteren).

Wacht even, en je telefoon is gereset. (je bent wel alles kwijt)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
haha het heeft gewerkt gelukkig stonden de meeste belangrijke dingen op mijn sd kaart :P
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
het werkt niet wat moet ik nu doen?