wanneer krijgt mijn HTC one m8 de nieuwe update 4.4.3?

hi,
android 4.4.3 is al paar dagen uit voor htc one m8.
ik heb tot nu nog niets ontvangen om te update als ik handmatig zoek naar update zegt ie dat er geen update voor deze telefoon beschikbaar is.
moet ik wachten of iets anders doen?
alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
+ mijn batterij gaat gaat best snel leeg dus hoop dat er in die update een manier is om de levensduur van mijn batterij te vergroten ! ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Zal binnen enkele weken zijn. de uitrol van 4.4.3 is begonnen in de VS. In Nederland is hij mits er geen problemen of fouten gevonden worden waarschijnlijk binnen enkele weken beschikbaar.

Als je ge-rooted bent kun je hem gewoon op je telefoon flashen, maar dat zal niet het geval zijn.