ik heb een vervangende iphone gekregen, mag ik deze houden?

ik heb een iphone 4 laatst opgesturd naar apple, omdat de microfoon kapot is. hierdoor kon ik niet bellen. andere konden mij (bijna) niet horen.
Nu is mijn iphone netjes opgehaald en kreeg ik vandaag een vervangende iphone thuis. Het is me echter onduidelijk of ik deze nu mag houden, als vervanger van de kapotte iphone, of dat ik deze straks weer terug moet geven aan apple, als de andere weer gerepareerd is.
de garantie viel wel binnen 1 jaar, heb dus niks extra's betaald.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Leentoestellen worden alleen meegegeven als er een verzekering is afgesloten. Bij een standaard reparatie wordt geen leentoestel meegegeven.