Mijn mobiel is stuk maar ik heb geen bon of de verpakking, Wat te doen?

Zoals je al kunt lezen is mijn mobiel stuk en ik kan het bonnetje van me mobiel niet vinden die ik ONLINE heb gekocht via GSMtopdeals.
Er zit een kleine barst aan de zijkant en er is een stukje van de hoek van mijn mobiel er af. En buiten dat werken er geen oordopjes meer bij me telefoon want hij blijft op luidspreker.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen, Ben ik nog verzekerd zelfs zonder verpakking en het bonnetje?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben nog een half jaar verzekerd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou de schade kunnen melden bij je inboedelverzekering. Ze kunnen vragen om bewijs van aanschaf/betaling, en een offerte voor herstel. Zoals LeMans1970 hieronder al noemt, heb je vast nog bewijs van aanschaf via e-mail van GSMtopdeals gekregen. Neem voor de zekerheid eerst even contact op met GSMtopdeals, zodat je bij je verzekeraar goed beslagen ten ijs komt.

Antwoorden (2)

Als het goed is kan je je factuur aanvragen bij gsmtopdeals, en waarschijnlijk heb je ook nog een bevestigingsmailtje oid gekregen toen je m had besteld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier zal geen inboedel verzekeraar dekking bieden. Klinkt als gebruiks of val schade. Hiervoor had je een aparte gsm verzekering moeten afsluiten. Hiervoor betaal je maandelijks premie dus dat merk of weet je dan wel. Met je maandelijkse afschrijving op het polisnummer vermeld op je bankafschrift raadpleeg je dan de verzekeraar. Anders hoef je echt niets te doen want je kan niets...inboedel verzekering dekt igv diefstal uit huis of brand. Als ze dit soort dingen zouden vergoeden worden die polissen onbetaalbaar.