Hoe zet ik liedjes op mijn samsung gallaxy s3 mini?

Ik heb een samsung gallaxy s3 mini net gekocht, en als ik op het applicatie knopje 'muziek' klik, krijg ik een lege lijst, alelen een intoductie liedje van samsung. Hoe zet ik liedjes op die lijst?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je kunt ze kopen in de Google Play Store, of je kunt de kabel van je oplader aansluiten op je computer en daarna de liedjes in de juiste map zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook als je met je smartphone naar www.tubidy.com gaat kan je muziek uit youtube downloaden rechtstreeks naar je smartphone.

1. Je gaat met je toestel naar www.tubidy.com
2. Ga op zoek naar je muziek en klik erop.
3. Klik op mp3 converter
Nu download je toestel het muziek
Pas wel op dat de website niet meteen alle liedjes kan vinden, daarmee bedoel ik een muziek die vandaag is uitgebracht op youtube.

Werkt deze site ook niet? Probeer dan flvto.com
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1. Download muziek of rip een cd.
2. Verbind je s3 mini via de usb-verbinding die je in de doos vind.
3. Kopiër de muziek in een map op je s3 mini