heeft iemand goede suggesties onverwoestbare smartphone?

ik ben op zoek naar een goede stevige smartphone die een stootje kan hebben

ik ben de samsung xcore 2 al tegen gekomen maar als die verkeerd valt gaat ie als nog kapot ( zoals ik al twee keer heb zien gebeuren op het werk) dus ik ben op zoek naar een hele stevige

iemand sugesties??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Zeker. Ik kwam deze laatst tegen, van caterpillar:
http://www.reichelt.nl/Smartphones/CAT-B15/3//index.html?ACTION=3&GROUPID=5540&ARTICLE=138248&SHOW=1&START=0&OFFSET=16&&SID=13UlmLI38AAAIAAF3WK-M5077fdd06e5dff14746ebe3c5d3f41a8&LANGUAGE=EN
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naja, onverwoestbaar is geen enkele telefoon