is de accu van mijn telefoon stuk?

ik heb een htc cha cha aleen de laatste tijd heeft hij vreemde kuuren.

normaal doet mijn telefoon de stroom in mijn accu verbruiken en als de accu dan nog 5% vol is gaat er een oranje lampje knipperen en als ie echt bijna op is een rood lampje zoals de meeste telefoons ;)

maar nu is de laatste tijd het geval dat mijn telefoon gewoon functioneerd totdat de accu ong 60 % is en dan valt de telefoon uit het niets uit

start ik hem weer op dan doet de telefoon het ong 1 min en dan valt hij weer uit dit blijft hij doen totdat ik hem weer oplaad en dan werkt hij weer totdat de accu weer zakt tot die 60% en begint het weer overnieuw

dus mijn vraag ligt dit aan de accu of is het iets anders ??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit probleem heb ik zelf ook gehad bij mijn LG, het ligt niet aan de accu maar aan de telefoon zelf, althans bij mij. De telefoon krijgt volgens mij het signaal dat de accu leeg is terwijl dit niet zo is. Je kan een Quick reset doen bijvoorbeeld. Bij mij ging het probleem na een tijdje vanzelf weg dus een goede oplossing heb ik niet.