Waar kun je de beste en het goedkoopste 4" inch telefoon kopen ?

Het liefst onder de 125,-

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
redhouse
9 jaar geleden
Ik heb goede ervaring met een toestel van Wolfgang, deze is te koop bij Aldi voor 85 euro.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze is ook erg goed: http://tweakers.net/pricewatch/331487/huawei-ascend-y300-zwart.html.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen 5 inc maar wel een hele goede telefoon voor de prijs! http://tweakers.net/product/376912/motorola-moto-e/

Antwoorden (1)

Wat bedoel je met de "beste"? Je zou voor een Wolfgang kunnen gaan. Dat zijn goede telefoons, maar processors (soc's) van MediaTeK staan er om bekend geen goede GPS-ontvanger te hebben. Telefoons met deze soc's werken prima, zolang je er dus niet mee navigeert. Of je moet bereid zijn om een trucendoos open te trekken om zelf de GPS-ontvangst te verbeteren.

Als je voor soc's gaat van Qualcomm, dan gaat de prijs nauwelijks omhoog maar heb je wel een telefoon die over de gehele linie goed werkt. In de bron vind je een link naar een overzicht van telefoons die aan je maximumprijs voldoen en die een Qualcomm-soc hebben. De goedkoopste met een goede beoordeling is de Huawei Ascend Y300 die voor EUR 88,- is te verkrijgen bij BCC.