waarom is mijn Samsung galaxy ace geheugen vol terwijl ik geen media heb?

ik heb een samsung galaxy ace, en mijn geheugen zit vol; ik kan geen muziek meer openen en geen fotos maken. maar als ik mijn gallerij open staat er dat ik geen fotos op mn telefoon heb (klopt ook). Maar hoezo is dan mn media geheugen vol? En hoe gaat dit weg? Heb alles geprobeert Ik kon vroeger well 600+ fotos naken maar nu niet eens 1. Apps downloaden lukt wel btw.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens de cache te legen.http://www.youtube.com/watch?v=gIyYHfb1Afg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga eens langs bij degene die je joue telefoon verkocht heeft. Misschien kan hij/zij je vertellen hoe je dat kunt oplossen en ander moet je je telefoon misschien een keertje resetten. Als zelfs dat niet werkt moet je op internet gaan zoeken voor je provider. Kijk of je een nummer kunt bellen van je provider en vraag hoe je dat kunt oplossen of dat er garantie op zit en of je dat kunt krijgen. (garantie krijg je alleen als je het niet zelf hebt gedaan) als je dat hebt gedaan en ze willen je telefoon repareren dan kun je dat beter doen. Als hij het daarna nog niet doet bel je ze nog een keer en eis je om een nieuwe zonder problemen. Ik heb dit zelf ook gehad met mijn samsung galaxy ace. En zelf ben ik er ook niet blij mee. Desnoods kun je de software laten verwijderen (door iemand die er gespecialiseerd in is) en het er dan weer op te laten zetten. Ik hoop dat het werkt en anders hoor je gewoon een nieuwe telefoon te krijgen.

Antwoorden (1)

Mischien te veel apps of muziek, dat kost ook geheugen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
jaa ik heb zojuist all mijn muziek weg gehaald en overbodige apps verwijderd. Er is nogsteeds geen ruimte om muziek te openen of 1 foto te maken