Krijg sms-berichten niet op iPad wel op iPhone, hoe kan ik dat veranderen?

Email komt wel op beide toestellen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Email gaat via internet. Internet is toegankelijk met beide toestellen. SMS en bellen gaat via de telefoon verbinding, een iPad heeft geen telefoonverbinding. Daarom kan je geen SMSjes of telefoonoproepen ontvangen via je iPad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt alleen berichten ontvangen die verstuurd zijn met iMessage. Omdat er geen sim in de iPad zit, heb je geen verbinding met het telefoon netwerk. Daar worden sms'en via verstuurd.
iMessage werkt in jouw geval, volgens mij, alleen met jouw email adres.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al heb je wel een sim in je iPad, die sim (en je iPad) kan alleen data verkeer via GPRS/2/3G aan. En SMS zit in de data verbinding van het GSM-telefoonverkeer.