Geeft provider simpel aan als je mb's op zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook zelf op je mobiel instellen bij hoeveel MB's je een waarschuwing wilt ontvangen, stel je hebt 1 GB, dan stel je hem in op 900MB, dan zul je dus wanneer je MB's bijna op zijn een waarschuwing krijgen.

Antwoorden (1)

Dat hangt van je provider af. Ik zit bij Simyo en krijg een SMS als mijn limiet bereikt is. Maar met Android kun je zelf ook limieten aangeven. Een limit om een waarschuwing te ontvangen, en een tweede limiet om je mobiele dataverkeer te stoppen. Dan weet je zeker dat je de limiet van je abonnement niet passeert. Let er op dat Android het dataverkeer iets anders kan berekenen dan je provider. Stel je limiet dus in op bijvoorbeeld 5 MB minder.

Ook kun je op zoek naar apps die je dataverkeer in de gaten houden. Die geven dan eveneens een waarschuwing als een bepaalde limiet bereikt is.