Nepoproep mobiele telefoon?

Op mijn mobiele telefoon {samsung Qwerty}zit een aan de zijkant een knopje en als je daar op drukt krijg je een nepoproep dus je telefoon gaat en er komt in te staan dat je gebeld wordt door een onbekend nummer. Maar wat heeft dit nu voor zin?
Ik zat te denken dat je hem kunt laten gaan in een situatie dat je weg wilt en dan kunt zeggen dat je telefoon krijgt maar zou het echt daar voor opzitten?

Toegevoegd na 9 minuten:
En weet iemand hoe je dit kunt uitzetten want dit werkt ook als hij op toetsenblokkering staat dus als je telefoon draait in je broekzak en toevallig dat knopje raakt denk je steeds dat je gebeld wordt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
5.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé, dat is een nieuwe! Mijn mobiel kent alleen de functie 'noodoproep'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kende m ook nog niet, geinig!

Antwoorden (1)

Ja, ik vrees dat het echt daarvoor erop zit:
". Met Fake Call lijkt het net of u een oproep ontvangt en kunt u zich verexcuseren met de verklaring dat u het belangrijke telefoontje echt even aan moet nemen."

Toegevoegd na 14 minuten:
Hoe je het uitzet? Ik geloof zo:
Selecteer Instellingen → Toepassingen →
Oproepen → Nepoproep →
Nepspraakoproep in de menustand.
Selecteer "Uit" onder Nepspraakoproep.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komische functie...
AWM
14 jaar geleden
Op een aantal smartphones kun je een programmaatje installeren dat hetzelfde doet. Het is heerlijk om af en toe uit een vergadering te kunnen weglopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar als het vaak gebeurt, zal iedereen er vraagtekens bij gaan zetten.
AWM
14 jaar geleden
Nee hoor, dan denkt iedereen dat je veel gebeld wordt.
En dan gaan ze vragen of je in godsnaam je telefoon uit wilt zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samsung jet heeft dit ook.Ik gebruik hem best wel vaak.Zelfs bij mijn eigen vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat nodig is zou ik een andere vrouw zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hilarisch! vergelijkbaar: als je al aan het bellen bent en daar wil je vanaf: gewoon even naar de voordeur lopen, aanbellen en vertellen dat je moet afbreken omdat er bezoek voor de deur staat :P