Welke provider is het beste in deze situatie, zie uitleg?

Een stelletje gaat op vakantie naar Egypte en wil contact houden met thuisbasis. Het eigen abonnement is met internet, dus kans is groot dat er daar per ongeluk op geklikt word. die laten ze dus thuis. Er zal wel een prepaidkaartje meegaan, Welke Provider is hier voor het meest geschikt? Dus met welke nederlandse provider kan men het beste bellen en smsen vanuit egypte? het goedkoopst?

Toegevoegd na 6 minuten:
en het gaat dus alleen om bellen en smsen, internet willen ze niet!

Toegevoegd na 1 uur:
NOGMAALS, HET GAAT NIET OM INTERNET. de reden dat ze hun eigen telefoons niet meenemen is omdat ze in het buitenland geen internet nodig hebben. HET GAAT ALLEEN OM BELLEN EN SMSEN.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Op de onderstaande link staan alle tarieven van bellen vanuit egypte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldig! bedankt!

Andere antwoorden (3)

Is in alle gevallen schreeuwend duur.
Koop daar lokaal een prepaid kaart met internet.
Daarna kun je je nieuwe tijdelijke nummer doorgeven aan je Nederlandse familie en kennissen.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je telefoon moet wel simlockvrij zijn. +AM
AWM
14 jaar geleden
Absoluut, TX!
In het buitenland ga ik altijd gewoon na een internetcafé, dan kom je nooit voor een financiële verassing te staan bij thuiskomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gaat niet om internet, maar om bellen/smsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou ik gewoon een hele goedkope prepay daarkopen is het goedkoopste en je hebt overzicht over de kosten als het kaartje op is weet je wat uitgeven hebt.
Daarnaast kan je via internet in combinatie met Skype voor 8,95 per maand wereldwijd vrijwel onbeperkt bellen. Voor alle ins en outs zie skijpe op het internet.
Ben zelf geregeld in egypte,en bel dan wel voor uren naar de thuisbasis.Zelf ga ik te werk als ik daar ben.Ga naar het internet cafe elke straat/steeg heeft er wel een kosten per uur nog geen euro,type dan www.voipbuster.com dat scherm komt binne 1 min en is dan start klaar, en bellen maar naar alle vaste nr in de e.e.g gratis dat is dus niet duur toch?en voor het sms gedeelte gebruik ik www.smscity.com en de koste daar voor zijn nog geen 8 euro ct per 160 tekens.Bijde fima,s komen van eigen bodem. Hoop dat u er wat aan heeft
vr.gr brommobieltje