uitzoeken 06-telefoonnummers, hoe kom ik erachter wie mij belt of smst. Is dat te achterhalen? Dit zou ik graag willen weten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
5.2K

Antwoorden (5)

Kijk in je display.

Of neem op en zeg "Hallo? Met wie spreek ik?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In je display verschijnt een nummer, maar als je neit weet van wie dat nummer is dan heb je er niks aan natuurlijk!
Terug bellen of opnemen.
Anders kom je er niet achter er is voor 06 nummer niet een telefoon boek.
Er bestaan wel wat 'boeken' op internet maar die bevatten maar weinig nummers/informatie omdat je je daar als beller zélf moet aanmelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou via een telefoon met nummerblokkering dat 06-nummer bellen. Als het een bekende blijkt te zijn ga je gewoon een gesprek aan, als het een onbekende is noteer je zijn/haar naam en hang je op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan. Gewoon het nummer opschrijven en zoeken op internet. Heb je er last van, dan je provider bellen met een klacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat kan niet. De gsm-nummers zijn niet geregistreerd, behalve bij de providers. Alleen de politie heeft toegang tot die gegevens. Zelfs de gegevens bij de providers zijn niet compleet. Als iemand een prepaid koopt en zich niet registreert, weet werkelijk niemand wie het toestel gebruikt. Als je plannen hebt in de illegale sfeer: De politie kan wel zien welk nummer ongeveer waar was op welke tijd. Als ze zien dat een nummer rond de plaats van de juwelenroof was en daarna veel in de Dorpstraat 6, krijg je wel bezoek.