Hoe krijg ik mijn screenprotector eraf?

Ik heb al een tijdje de iphone 4 met screenprotector. Nu wilde ik graag zien hoe het scherm er aan toe is zonder screeprotector.
Na heeeel lang bezig te zijn geweest met het afhalen van de screeprotector met mijn nagels, tape, papier en nagelvijlen, heb ik de moed opgegeven. Ik krijg hem er met geen mogelijkheid af.
Iemand nog ideeën die kunnen lukken?

Alvast bedankt!! ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
8.2K

Antwoorden (1)

Probeer je nagel of een naald bij de home knop onder de screenprotector te krijgen en als dat niet lukt met een naald boven in de iphone (bij de camera maar niet op de camera voorzichtig krassen totdat je een snee hebt in de screen protector zodat je hem er makkelijk af kan halen.

Bron: eigen ervaring