Is het mogelijk anoniem smsjes te versturen? Zo ja, hoe?

En dan bedoel ik niet van die smsjes op internet maar gewoon met je eigen mobiel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Nee, je nummer wordt altijd meegezonden.
Koop een prepaidkaartje als je echt onherkenbaar wilt zijn.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee dat kan niet, de Politie weet je altijd te vinden, wellicht kun je dat voor jezelf of voor de ontvanger anoniem te maken, maar voor de Politie (of justitie) niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pliesie?
AWM
14 jaar geleden
Onzin. Met een prepaid mobieltje kan de politie je absoluut niet vinden als je hem na de SMS uitzet.
Het is je weer gelukt om een fout antwoord helemaal bovenaan te krijgen. Van harte!
Nee. Met je mobiel is dit niet mogelijk. Op het internet is wel een aantal sites te vinden waarmee je anoniem kan smsen (let wel op de betrouwbaarheid hiervan), maar anoniem smsen met een mobiele telefoon ben ik althans nog nooit tegengekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via smscity.nl
Maar je bent als je erge dingen doet, altijd (niet makkelijk) te traceren..
In dit geval dan via IP-adres, of als je je eigen nummer gebruikt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je dat kunt instellen...