Je kunt dit als volgt doen:
-selecteren
-kopiëren
-plakken in mail
-mailen naar jezelf
-openen op je computer
En als je het ergens heen wilt kopiëren selecteer je het weer en plak je het.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hooi, ik heb meer dan 100 notities, dus ik vind dat erg veel werk! Ik hoopte dat ik via deze site een wat snellere manier zou vinden, haha!
Maar wel bedankt voor het mee denken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
O sorry! Ik denk niet dat dit kan. Ik denk dat je ze allemaal per stuk moet mailen naar jezelf!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geeft niks, bedankt voor t beantwoorden!