Waar is een goedkoop iphone 5c abonnement te koop?

Ik zoek een site waar ik een iphone 5c kan bestellen. Ik wil een abbonement die niet duurder is dan 21 euro, waarbij de telefoon niet duurder is dan 170 euro. Belminuten en smsjes hoeven niet persee, maar ik wil wel mistens 500 mb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Sorry, maar die zijn er niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk op www.studentmobiel.nl , daar vind je hele goedkope abbonnementen, goedkope abbonnemnten voor iphones iniedergeval.

14 seconden geleden door Stendeman