Waarom start mijn Nokia Lumia 920 regelmatig uit zichzelf opnieuw op?

Ik heb sinds ongeveer een jaar een Nokia Lumia 920. Deze start al een tijdje ineens opnieuw op. Niet altijd heel vaak. De ene dag 4 keer, de andere keer in een week twee keer.

Waar kan dit aan liggen? Ik weet niet wanneer het is begonnen. Bij mijn weten heb ik mijn mobiel niet (hard) laten vallen en begon het daarna. Wanneer mijn telefoon opnieuw opstart is dat ook niet op altijd een zelfde moment. Meestal ligt mijn telefoon gewoon in de buurt op tafel of iets dergelijks. Het is niet zo dat hij het doet bij een specifiek programma of als ik net lang heb gebeld of iets dergelijks.
Het lijkt volkomen willekeurig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al een reset gedaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Apps al eens gescand? Je kan een 'foute' app hebben die dit doet, bij het downloaden geef je apps toestemming voor van alles en nog wat, sommigen maken daar misbruik van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@MaxBakker, nee, ik wil niet alles kwijt zijn eigenlijk ;) maar ik zal wel eens een backup maken en dan een reset doen. Bedankt voor de tip. Weet je toevallig ook of ik apps waar ik voor heb betaald dan ook kwijt ben? @Pompiedom, nee, maar meestal wisselen mijn apps behoorlijk op mijn telefoon, de apps die blijven kunnen volgens mij haast niet fout zijn, want dat zijn de officiële apps van officiële instanties (bankieren bijvoorbeeld).

Het beste antwoord

Hey Limawhiskey,

Ik heb dit probleem ook gehad en bij mij lag het aan het aantal vrije interne geheugen.

Eerst begonnen alle apps vast te lopen en daarna ging die opnieuw opstarten. Nog een aantal dagen heeft die zichzelf gereset en was ik terug bij af :( (Galaxy Gio)

TIP: Kijk of je nog geheugen vrij hebt zo niet VERWIJDER snel wat!
dit scheelt je een hoop werk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
Weet je zo waar ik kan kijken naar het vrije interne geheugen? Dat weet ik namelijk niet.
Toch denk ik dat het hier niet aan kan liggen. Mijn apps lopen eigenlijk nooit vast - alleen een keer een game, maar in de reviews stond dat iedereen daar last van had, dus die heb ik weggegooid. Dit is niet nog maar een paar dagen zo, maar al een paar maanden, dus ik verwacht niet dat mijn telefoon zichzelf gaat resetten...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij mij staat het bij: Instellingen>Apps
en dan rechtsonder staat bij mij ...mb vrij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zal alleen bij een windows telefoon wel anders zijn bedenk ik me nu :/ dus ik ben nog maar even gaan googelen voor je en heb het volgende gevonden: http://discussions.nokia.com/t5/Nokia-Lumia/self-rebooting-Lumia-920/td-p/1823088
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik had je reacties nog niet gezien.