Waarom geeft Itunes het verkeerde emailadres aan?

Ik heb twee dagen geleden het emailadres van mijn iTunes ID gewijzigd, maar zodra mijn telefoon een update moet doen van de apps, dan geeft hij mijn oude mailadres aan. Terwijl als ik apps koop, dan geeft tie wel het goede mailadres.

Ik heb mijn telefoon al aan ITunes gekoppeld, telefoon aan en uit gezet, uitgelogd en opnieuw ingelogd met mijn ITunes ID... maar niets helpt.

Wie weet de oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

iTunes geeft gewoon het correcte mailadres aan. Je hebt die apps gekocht met je oude iTunes account, met je emailadres wijzigen heb je eigenlijk een nieuw account aangemaakt.

De oude apps die je wilt updaten staan dus gekoppeld aan het oude emailadres, om deze aan het nieuwe maildadres te krijgen moet je de app verwijderen, en vervolgens opnieuw installeren met je nieuwe account.
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
dan word het denk ik toch de apps deleten en opnieuw installeren met je nieuwe account