is het mogelijk om op een wolfgang at-as50q de automatische zoom bij filmen uit te zetten?

Ik heb een wolfgang at-as50q mobiele telefoon en als ik film met de camera op de achterkant van het toestel, filmt hij van dichtbij. Ik heb al geprobeerd om met de volume knop wat uit te zoomen, maar dit lukt niet. Ook heb ik al geprobeerd met mijn vingers op het scherm te zoomen, maar ook dit had geen effect. Bij de instellingen heb ik ook niks gevonden waar het aan zou kunnen liggen

Weet iemand toevallig hoe ik gewoon op normale afstand kan filmen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ga naar instellingen - applicatiebeheer/toepassingen en zoek de camera. Druk erop en druk op cache/buffer wissen, hopelijk kun je zo je camera instellingen resetten en werkt het weer. Je kunt ook nog een alternatieve camera app proberen om te kijken of dat wel werkt.