hoe kan het dat het geluid van mijn i phone 4 zo zacht gaat en hoe kan ik dat veranderen

ik kan mijn muziek van mijn i phone maar nauwelijks horen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (3)

druk op de volume knop?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1. volume knoppen aan de zijkant van je telefoon

2. als het alleen bij muziek is ga naar instellingen > muziek > en kijk of volumebegenzing aan staat.

deze uitzetten of aanpassen aan het gewenste niveau
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ook kan is dat jouw oordopjes aan vervanging toe zijn.

Als je muziek luistert zonder oordopjes maar gewoon vanaf je iPhone zou het ook kunnen dat er vuil in de speaker zit. Kijk eens goed naar het roostertje dat op de plek zit van de oorspeaker en die 2 aan de onderkant. Als die egaal lijken (dus je ziet geen roostertje) dan zit er vuil in. Kan gebeuren na een paar jaar. Beste maak je die schoon met een nieuwe tandenborstel (dus waar geen tandpasta op heeft gezeten), voorzichtig borstelen en met een stofzuiger op de laagste stand daarna voorzichtig wegzuigen. Net zolang tot het roostertje weer te zien is.

Niet met iets proberen de gaatjes van het roostertje door te prikken, dan duw je het vuil je telefoon in en heb je kans dat je de speaker beschadigd.

Als dat allemaal niet werkt (dus andere oordopjes, schoonmaken, volume op je iPhone) kan het ook zijn dat je iPhone gewoon domweg aan vervanging toe is. De gemiddelde mobiele telefoon is nu eenmaal ontworpen om meestal maar een jaar of 3/4 mee te gaan. Als je geluk hebt gaat je iPhone jaaaaaaren mee, soms is het na die periode gewoon op (zeker als je hem veel gebruikt).

Tot slot (als niets aan je telefoon werkt), het zou ook nog kunnen zijn dat jij wat minder hoort. Kijk bv eens naar het volume van je radio (niet op je telefoon), hoe hard moet die staan voor je het normaal hoort? En vinden anderen dat je niet zo goed hoort op dit moment of dat ze dingen een paar keer tegen je moeten zeggen voor je iets hoort? In dat geval even langs de huisarts kan ook zijn dat je gehoorgang vol zit met oorsmeer.