Perongeluk mijn samsung galaxy note gerest op fabrieksinstellingen. Kan ik mijn foto's nog terug krijgen?

Ik wou mijn gmail account verwijderen en daardoor gebeurde het resetten nooit bij stil gestaan dat dan alles weg zou gaan. Er zit geen sd kaartje in mijn telefoon

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K

Antwoorden (2)

Installeer het programme 'Recuva"
Sluit je tablet op de pc aan, en voer een scan uit met Recuva op je pc, naar je tablet.
Recuva laat alle verwijderde bestanden zien.

Succes! Vragen mag altijd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas is dit via je telefoon niet meer terug te krijgen met een knop. Alles wat in je geheugenkaart staat opgeslagen blijft daar wel staan alleen is door je fabrieksinstellingen niet meer te zien. Deze zul je dan eerst aan moeten zetten.

Er zijn overigens wel meerdere apps hiervoor en het werkt redelijk. Zo heb ik ooit eens een belangrijke sms kunnen terug halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie! Weet je toevallig ook nog hoe die apps heten??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je recovery intypt in je play store kom je er diverse tegen. De eerste die bovenaan staat met de tekst [ROOT] is ook erg goed hoor!