hoe kan ik mijn huidige abonoment veranderen naar een goeiekope abonoment van belgacom?

Ik heb een abonoment van belgacom van 50 euro per maand,Hoe kan ik een goeiekope abonoment kunnen veranderen, moet ik eerste mijn huidige abonoment opzeggen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt eraan of je nog vast zit aan het contract dat je hebt.

Het beste antwoord

je kan langsgaan bij een belgacom verdeler, of even bellen naar belgacom zelf om een voordeliger tarief aan te vragen. zei kunnen dat normaal meteen activeren.

normaal is het naar het nummer 6000 bellen met je mobiel (gratis nummer)