Mijn moeder en ik hebben beide een iPhone en als ik iets Google komt het in de zoekgeschiedenis van beide iPhones te staan! Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K

Het beste antwoord

Browser openen en dan onderin op het boekje klikken van de bladwijzers daarna klik je links onderin op Prive daarna worden jou gegevens niet meer gedeelt met je andere Apple apparaten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt het is opgelost :)

Andere antwoorden (2)

misschien staan jullie allebei ingelogd op dezelfde Apple ID, of op Google met hetzelfde email-adres?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja zelfde Apple ID dat was het! Dankuwel :)
Als jullie allebei in dezelfde cloud staan kan dat gebeuren. Dat kan je oplossen bij de instellingen in de cloud.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja het is opgelost bedankt :)