is er een mobieletelefoon die onthou waar ik gebleven ben in mijn afspeellijst en daar de volgende dag weer verder gaat?

als ik mijn mp3 speler heb uit gezet kan ik de andere dag verder gaan met mijn muziek waar ik gebleven ben.
dit wil ik ook met mijn telefoon kunnen doen welke kunnen dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

LG Prada, (en volgens mij meer van LG) iPhone..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb al een aantal sony-ericsons gehad en allemaal onthielden ze waar ik was gebleven in mijn mp3 lijstjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste alledaagse telefoons onthouden wel waar je bent in je afspeellijst. Ik heb bijvoorbeeld nu een Sony Ericsson C902, die onthoudt waar je bent als je op 'hervatten' klikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad de iPhone die onthoudt ook precies waar je bent gebleven.
En met de iPhone kan je nog veel meer!