voor wie zijn de kosten van het ISRA punt?

Beste mensen

Sinds een tijdje heeft een kennis van mij een huurhuis maar, in dat huis zit een gedeelde meterkast van twee woningen.

Die persoon vroeg aan mij of ik daar het internet kon aanleggen waarop ik ja zij met me blije bakkes.

even rond kijken in de meterkast waarop ik dit tegen kwam een Hell voor mij (zie BIJLAGE)

Nu is mijn vraag als die persoon een abonnement aanschaft bij Telford word er dan kosteloos een ISRA punt geplaatst.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Antwoorden (2)

De kosten van aanleg van een ISRA-punt zijn voor de provider.
MAARRRR, wel alleen als iemand niet zelf heeft zitten klooien aan dat punt.
Afhankelijk van de schade kan men het standaard entreebedrag rekenen of gewoon de gemaakte kosten. Of er wel een boetes geheven worden weet ik niet.
ISRA is van de provider, maar die eisen dan ook dat jij er met je tengels vanaf blijft.

Bovenstaand ziet er niet best uit, heb je onder de grijze dop zitten koekeloeren, of waar heb je dit vandaan? Zonder foto van de omgeving is er verder weinig te beoordelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die grijze dop zat alleen met een m4 boutje vast
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat boutje dient alleen maar om die kap erop en vast te houden zodat niemand zich kan bezeren en het ding niet gaat zwabberen. Dat hoeft niet met een handvol M10 keilbouten.
Je moet gewoon van dat ding afblijven, of en hoe dat ding nou vast zit of niet.
Voor zover ik weet. Het is de zorg van een provider om ervoor te zorgen dat je een fatsoenlijk Aansluitpunt hebt, tot aan dat punt is het netwerk namelijk volledig van de Provider. Ik zou gewoon een belletje plegen, vaak hebben ze ook een gratis installatie monteur beschikbaar, deze zal wel moeten kunnen zien wat te doen met deze installatie.