Heb ik recht als mijn telefoon 3 keer kapot is gegaan een nieuw telefoon krijg?

Ik heb een Iphone 5. De telefoon deed de laatste tijden raar , de gsm ging af en toe uit. Ik kon soms niet bellen. En soms kan ik niet eens op het internet. De telefoon is al 3 keer gerepareerd geweest , nog steeds dezelfde. De man had belooft om een nieuw telefoon te geven. Het was gewoon dezelfde. Hij zei dat ik geen nieuw kan geven omdat de bedrijf geen nieuw wilt geven. Maar een vriend van me had een nieuw gsm gekregen na 2 keer reparatie. Heb ik nu recht om een nieuw telefoon te krijgen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Kan ik snel een antwoord krijgen ?

Dankje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk bij tros radar onder "0ntbinden binnen korte tijd". Ik heb het op een app van tros radar staan maar kan het niet doorlinken. Evt app "apptoinette" downloaden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen

Antwoorden (1)

Recht op een nieuwe weet ik niet, dat hangt o.a. af van hoe lang je het toestel al hebt en of er dan nog (fabrieks)garantie op zit. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de Apple Store in Amsterdam. Toen mijn iPhone een jaar of 2 geleden defect was (iets met geluid slecht hoorbaar bij bellen), kon ik - zelfs buiten de garantieperiode - tegen een geringe bijbetaling het defecte toestel omruilen tegen een nieuw exemplaar.