Ik probeer mijn jailbreak van m'n iPhone 4s af te halen maar krijg telkens een foutmelding. Hoe kan ik het toch verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke foutmelding dan??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
" de iPhone .... kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1667) " en daarvoor kreeg ik een melding " Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPhone .... die niet naar uw iTunes-bibliotheek zijn overgezet. Als je deze iPhone herstelt, worden deze onderdelen gewist en moet u ze opnieuw kopen. Weet u zeker dat u wilt doorgaan? " maak niet uit als ik herstellen of bewerken doe krijg bij beide deze 2 meldingen.

Antwoorden (2)

Ik hoop dat je een reservekopie hebt gemaakt van je gegevens voordat je hem jailbreakde. Als dat zo is, dat sluit je je iPhone aan op je pc/Mac , en klikt dan in Itunes bij het iPhone menu op herstel, dan gaat deze naar fabrieksmodus. Als je hem dan weer aansluit, en dan je reservekopie er weer opzet (dit wordt automatisch gevraagd), is je iPhone weer als vanouds
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
" de iPhone .... kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1667) " en daarvoor kreeg ik een melding " Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPhone .... die niet naar uw iTunes-bibliotheek zijn overgezet. Als je deze iPhone herstelt, worden deze onderdelen gewist en moet u ze opnieuw kopen. Weet u zeker dat u wilt doorgaan? " maak niet uit als ik herstellen of bewerken doe krijg bij beide deze 2 meldingen.
Zet je iPhone eerst helemaal uit
Steek de USB in de laptop maar de kabel nog niet in de iPhone, houd de thuisknop ingedrukt en steek het kabeltje in de iPhone terwijl je de thuisknop vasthoud en houd vast tot je een scherm ziet waar iTunes op staat, als je dit ziet kan je loslaten.
Probeer dan eens te herstellen.
Dit is de makkelijkste oplossing en ook aanbevolen door Apple Care!