Hoe zet ik Automatisch Downloaden van afbeeldingen/video's uit op m'n Iphone 5s?

Toegevoegd na 1 uur:
Bij whatsapp!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Geachte Stefan,

De oplossing hiervoor is heel simpel, Op een iOS-apparaat

In Instellingen, tikt u op 'iCloud', tik dan op 'Fotostream', zet vervolgens Mijn Fotostream, Gedeelde Fotostreams aan of beide uit.

Ik hoop dat je er nu wel uit komt.

Met vriendelijke groet,

Shellow
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij een Android apparaat:
Instellingen> Gespreksinstellingen> Media Automatisch Downloaden>
En dan kan je zelf de keuze maken:
Bij gebruik van mobiel netwerk of Wanneer verbonden met Wi-Fi

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry ik zag na het geven van het antwoord dat het om een iphone ging maar zal wel ongeveer het zelfde zijn.