Hoe ontgrendel ik mijn note 3 met wachtwoord?

Ik heb vandaag avg mobile gedownload, daarmee kan ik op afstand mijn telefoon vinden en vergrendelen, ik had nog geen vergrendeling op mijn note 3 (alleen dat je moet vegen) en toen stelde ik via avg in dat mijn telefoon vergrendelde, (om uit te proberen of het werkt) toen had ik die vergrendeling ontgrendeld en kreeg ik plots een wachtwoord veld van mijn telefoon zelf, maar ik heb helemaal geen wachtwoord ingesteld en het wachtwoord van de avg vergrendeling werkte ook niet, en ik heb ook niet na zoveel keer fout wachtwoord dat je kan inloggen met je google account, wat moet ik nu? een hard reset kan maar dan ben ik wel al mijn gegevens en bestanden kwijt waar ik niet zo blij mee ben. iemand een antwoord?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan inloggen met je google account anders even klantenservice van samsung vragen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb precies het zelfde gedaan,
je moet je telefoon te verbinden met de
computer en proberen de avg app te verwijderen.

Antwoorden (1)

"0000"? meestal het standaard wachtwoord

Om je telefoon op afstand te kunnen vinden kun je ook android apparaat beheer downloaden of airdroid, werkt een stuk beter dan AVG.