hoe moet ik stap 1 doen bij het instellen van mijn gezin op windowsphone.com?

ik wil mijn gezin instellen voor de telefoon van de kleine maar bij de instructies staat dat je eerst moet inloggen met het emailadres van de ouder maar ik snap niet waar en hoe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Rechtsbovenaan staat "Explore". Muis ophouden er verschijnt een klein menu. Daar staat "Sign In" (op de Engelse in elk geval). Daar inloggen en dan normaal gezien dezelfde stappen ondernemen.

"Before you can use My Family, have a parent sign in to this site and set it up."