Raak je je apps van game center kwijt als je een nieuwe ipod koopt?

2 jaar geleden heb ik een iPod gekocht, helaas is deze door beschadiging kapot gegaan. Ik had de Ipod touch 4 maar heb nu een iPod touch 3 omdat dat goedkoper was en er niet zoveel verschil was. Ik ben echt verslaafd aan het spelletje dragonVale, ik heb begrepen dat je op ieder apple product gewoon verder kan gaan op je eigen park als je op je Game Center account inlogt. Alleen nu ben ik daar niet zo zeker van. Speelt het feit dat ik een andere versie heb hier een rol in? En zoja, kan ik er iets tegen doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je het op die andere Ipod (nieuwe) ook kan downoaden ondanks dat versie ouder is, zou het gewoon moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ipod touch heeft ios 5.0 of lager
zolang de spellen afgespeelt kunnen worden op ios 5 dan kan je ze ook op de ipod 3g koppelen. alleen moet je wel rekening mee houden dat je niet meer kan updaten omdat daarvoor juist weer ios 6.0 of hoger voor nodig is.

als je inlogt op je oude itunes account wordt alles automatisch teruggezet op je ipod.
wanneer dat niet lukt ga je naar itunes en druk je op aankopen overzetten naar ipod van "hier je naam".