iemand zegt een whats app bericht ontvangen te hebben die ik niet gestuurd heb. op mijn telefoon is er ook niets van de vinden. kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Whatsapp berichten kunnen uit je eigen telefoon verwijderd worden, maar daarmee wordt het bericht niet bij de conversatiepartner verwijderd. Het zou dus kunnen dat iemand met jouw telefoon een bericht heeft gestuurd en vervolgens het bericht uit jouw telefoon verwijderd heeft. Dan komt het bericht evengoed nog aan bij degene aan wie het verstuurd is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee dat kan niet, ik was alleen thuis op het moment dat het verstuurt zou moeten zijn. buiten dat is er niemand die mijn telefoon in kan en het hele gesprek met die persoon staat ook gewoon in mijn telefoon. de dingen die ik wel geappt heb dan ;)
Iig bedankt voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan die persoon via die app jou wel bericht terugsturen, dus komt die ook bij jou aan?