wat betekent dit bij wifi?

Zie de foto, ik heb wel bereik maar kan niet op internet of berichtjes versturen op whatsapp.
Hebben die pijltjes er wat mee te maken?
Ligt het aan de router of mijn mobiel (Sony xperia z)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze afbeelding laatzien dat de telefoon perfect verbinding kan maken echter kan het zijn dat de router/modem van ziggo en/of kpn moeite hebben met de verbinding naar het web.
Dit kun je standaard oplossen Door een reset uit te voeren.
10 seconden voeding uit het modem en router

Antwoorden (2)

Heel vaak is het zo.. Als de pijltje vaak naar boven gaat maar NIET naar beneden aan gaat.. Dan betekent het dat die niets verstuurd... Heel vaak helpt als je via je taakbeheer whatsapp afsluit en weer opent dat die dat verstuurt en dan gaat dat pijltje die naar beneden wijst weer aan... Ik hoop dat dit info je een beetje heeft geholpen...!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het probleem is dat het niet alleen om whatsapp gaat maar hij werkt gewoon met niets waarvoor je internet gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ligt het helaas aan jou internet verbinding.... Probeer de stekker van je modem 10 min uit de stopcontact te halen en weer erin doen... Hoop dat het werkt.... Succes...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel 10 sec.
bvbeurden

Deze afbeelding laatzien dat de telefoon perfect verbinding kan maken echter kan het zijn dat de router/modem van ziggo en/of kpn moeite hebben met de verbinding naar het web.
Dit kun je standaard oplossen Door een reset uit te voeren.
10 seconden voeding uit het modem en router

Toegevoegd na 3 minuten:
Mocht dit niet werken druk dan na het herstarten van het modem 10 Tot 20 seconden de reset knop in