Wat is de beste 'noodlader' voor iphone voor onder de 50 euro?

Met noodlader bedoel ik dus zo'n klein apparaatje wat je via bijv. usb kan opladen en dan, wanneer je Iphone bijna leeg is het kan verbinden met je Iphone zodat het je Iphone oplaad. Ik heb zelf wat onderzoek gedaan en kwam deze al tegen http://www.saturn.nl/mcs/product/MOPHIE-Juice-Pack-Reserve-2-Zwart-Metallic,95952,484119,973760.html?langId=-11 verder spreken de 3 varianten van Duracel mij ook aan omdat ze erg compact zijn. Echter heb ik geen idee wat ik van de 700 mAh moet verwachten. Ik heb een Iphone 4S hoeveel keren kan ik met 1 noodlader mijn telefoon opladen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Zou niet gaan voor de 700 mAh, maar voor 4000 mAh -> juice pack universal powerstation. 50 EUR bij amazon de
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry maar ik heb je misschien een goede voor onder de 50 Euro? Dit vind ik namelijk wel echt te veel.