Wat er nu op mijn gsm staat van foto's, smsjes en mijn telefoonlijst (zowel op sim als vast geheugen),kan dat overgezet worden naar een I-phone?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, in principe wel. Ik weet het merk niet van je telefoon, maar bij een samsung ofzo kan het gewoon.
- Contacten: zet ze allemaal op je sim en plaats de sim in de iPhone;
- Smsjes: dat kan volgens mij niet; in ieder geval niet dat ik weet;
- Foto's: als je een geheugenkaartje hebt, zet daar de foto's op en kopieer ze naar je PC; Heb je echter geen geheugenkaartje verbind dan je telefoon met de computer (raadpleeg hiervoor de handleiding).

Groet,

snoopymonster85
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de nieuwe telefoon in een provider winkel gaat halen(Vodafone, T-mobile) Dan zetten ze dit meestal gratis voor je over.