Heeft de nokia lumia 820 een hoesje nodig of kan hij best goed tegen een stootje iemand ervaringen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf ook een Nokia Lumia 820. De mobiel kan wel tegen een stootje maar je kan het best er een hoesje voor kopen. Als de mobiel valt komt er snel een kras op. Dus als je je mobiel goed wil houden had ik wel een hoesje gekocht ik heb er zelf ook een. Je moet er sowieso voor zorgen dat je een screenprotertor heb omdat als deze mobiel op de grond valt dat er bijna altijd direct een bars in komt.

Antwoorden (2)

Voor alle telefoons is een hoesje natuurlijk wel handig tegen het vallen en krassen van de telefoon. Al moet ik wel zeggen dat Nokia echt goed tegen stootjes kunnen hoor!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meh, ze zijn redelijk. Wellicht zou je een Samsung Galaxy S5 hoesje eromheen kunnen doen? Nokia 820 is toch ook een 5.25" scherm? Zo niet dan zou ik gewoon eentje kopen. Gewoon voor de zekerheid.