werkt een iphone 4 nog in 2014?

Ik ga binnenkort een iphone kopen
maar wil er niet veel geld aan geven max €450

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Hij werkt wel, hij draait ook gewoon iOS 7. Dus alle apps blijven het gewoon doen.

Super snel is 'ie echter niet meer. Dus het wordt meer een kwestie van comfort.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De iPhone 4 is inderdaad niet meer de snelste en ook niet meer de nieuwste, maar de laatste tijd komen er ook apps die de iphone 4 niet meer ondersteunen (zoals de laatste versie van Grand Theft Auto **GTA**). Echter, het hangt er zeer sterk vanaf wat je allemaal op je iphone zet en hoeveel gigabite je hebt om te gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld een 8GB iphone 4 met iOS 7 maar het doet t als een zonnetje. Ik moet wel toegeven, iOS 7 maakt hem er nuet sneller op. (Trouwens, voor €400 kun je een iPhone 4S los toestel zonder abbonement of simkaart kopen bij de officiële Apple Online Store ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
uiteraard blijft de Iphone 4 het wel doen, echter zal er wel problemen komen omdat de iphone 4 niet de snelste telefoon meer is, dus het kan zijn dat de Iphone 4 geen ''zware'' apps goed kan laten functioneren.

en je hebt geen 4G internet, ook al is dat niet heel belangrijk, 4G kan wel in de toekomst een grote rol gaan spelen

dus over een paar jaar kan je internet minder snel zijn, maar dat is ook geen ramp
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hij gaat het gewoon doen en ook op de nieuwste software binnenkort komt er de ios 7.1 uit en dan wordt de ondersteuning op de iphone 4 ook beter