Apple stopt vaak met updaten voor oudere toestellen.
Op dit moment komen er nog updates voor de 3GS, maar ik verwacht dat met de komst van een nieuwe iPhone, Apple stopt met het updaten van de 3GS.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar is hij nog nuttig als ik enkel ios 6 wil ?
Veel applicaties zullen moeite hebben met de mindere specificaties van een iPhone 3GS en daardoor zal de telefoon traag zijn en zullen veel apps niet eens te downloaden zijn op ios 6. In 2014 is een iPhone 3GS naar mijn mening geen nuttige investering meer en zou ik minimaal voor een iPhone 4 gaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als ik hem hoofdzakelijk wil gebruiken op te bellen en smsen, en niet zozeer voor da applicaties, als ik facebook heb, ben ik al meer dan tevreden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is de vraag relevant: waarom wil je uberhaupt een iphone? Facebook app is er ook op android telefoons.
Als je net begint met je eerste smartphone en je kunt zo'n 3gs krijgen voor 2 tientjes is het wel een nuttige aankoop om met het touchscreen enzo te leren omgaan en dus ook te zien of een smartphone wel echt iets voor jou is.

Wordt er minstens 50 euro voor gevraagd kun je hem beter laten liggen. Er zijn tegenwoordig al tal van betere telefoons op de markt die je nieuw voor nog geen 100 euro kunt kopen.

Bijvoorbeeld van budget merk Lenovo, of Aldi huismerk Wolfgang.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Hij is traag, wordt niet meer ondersteund, en de resolutie is niet meer van deze tijd. Zelfs de iPhone 4 zou ik niet meer aanraden. Ook niet als instap-telefoon.

Als je een nieuw toestel zoekt, kun je beter een budget aangeven, evt. de zaken die voor je belangrijk zijn, en vervolgens met dat verhaal ergens (hier op GoeieVraag bijv.) om advies vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zou het zelf niet doen de iPhone 3 3gs of ouder wordt niet meer ondersteund door apple