Nee, dit kost niet meer data. Het 4G netwerk is alleen sneller en stabieler dan het 3G netwerk. In de praktijk zal het betekenen dat er minder hoeft worden geladen tijdens het radio luisteren en de kwaliteit kan wat beter zijn. De hoeveelheid gevraagde data blijft dus gelijk en zal alleen sneller en beter binnen komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Neen, de hoeveelheid data is gelijk. Mits je in dezelfde kwaliteit (bitrate) blijft luisteren.