is mijn nummer geblokkeerd? wanneer ik bel gaat de telefoon 4 keer over en dan op voicemail

Wat ik verneem is dat wanneer iemand je nummer geblokkeerd heeft (iphone5) dat je een in gesprek toon krijgt of meteen voicemail. Echter wanneer ik bel gaat dectelefoon 4/5 keer over dan vm.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik weet niet of helemaal duidelijk ben geweest. Het gaat erom dat ik wil weten of ik geblokkeerd ben door een vepaald persoon. Als ik die persoon bel gaat de telefoon van die persoon 4/5 keer over en dan op voicemail.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
11.2K

Antwoorden (3)

Je telefoon zou niet geblokkeerd moeten zijn, wat ik dan meestal krijg is zoals je al zegt de voicemail. Ik weet niet erg veel van Iphone's, maar het is niet erg normaal dat als je telefoon over gaat dat hij dan geblokkeerd is.

Succes nog!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is normaal dat wanneer je je voicemail aan hebt staan je foon vaak maar 4x overgaat en dan gelijk je voicemail aanschiet.
Als je dat niet wilt kan je je voicemail uitzetten, maar je bent niet geblokkeerd hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet zeker of ik me vrasg duidelijk heb gesteld. Maar het feit dat bij die persoon zijn telefoon 4 keer overgaat betekent dat die persoon mij dus niet geblokkeerd heeft? Want anders zou het meteen vm moeten zijn of in gesprek?
Het klopt dat je meteen de voicemail krijgt, of de in gesprek toon, wanneer je bent geblokkeerd. Misschien is degene die je probeert te bellen een paar dagen weg (naar het buitenland?), of is zijn toestel kwijt? Als jij eerst de andere kant 4-5 keer hoort overgaan en daarna pas de voicemail krijgt, ben je niet geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je