Hoe kan ik met een samsung galaxy s advance met jelly bean 4.1.2 de pakketgegevens uitschakelen?

Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy s Advance. N nu zie ik onder het wifi icoontje rechtsboven twee pijltjes die voortdurend rood en groen flikkeren. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die pijltjes gewoon weg gaan? Ik wil alleen wifi en niet meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je 3G uitzetten?
Ik heb zelf een S4 en kan dat gewoon bovenin mijn menu doen. Bij mijn vaders telefoon (S plus) kun je als je de telefoon uitzet een aantal knoppen vinden. Onder andere Uitschakelen, Trilstand enz. Hiertussen staat Dataverbindingstand, deze kun je in of uitschakelen als je hem aanklikt. Ik weet niet of dit ook bij jouw android versie zo is. In elk geval is het ook te vinden onder instellingen --> netwerken --> Mobiele gegevens. Het kan per android versie een andere naam hebben, dit moet je zelf maar even uitzoeken, het lijkt er in elk geval wel op! :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas heb ik de nieuwste versie android. Hierbij is het anders. Wel bedankt voor de moeite