als je een sms wil sturen naar een nummer in het buitenland en je typs "0" voor het nummer in plaats van "+" of "00" kan dat?

als je een verkeerd nummer intypt dus een 0 voor het netnummer inplaats van 00 kan het sms bericht dan toch verstuurd worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het wordt wel verstuurd maar komt niet (bij de juiste persoon) aan. Het kan zijn dat de sms aan iemand in het eigen land wordt verstuurd als de eerste tien cijfers (toevallig) een geldig Nederlands telefoonnummer vormen. Volgens mij krijg je geen (fout)melding als je een sms naar een niet bestaand nummer stuurt...