Geen geluid/ Geen volumergelingsknop iPhone. Wat nu?

Hallo,
Mijn iPhone 4s heeft heel vaak het probleem dat wanneer ik muziek via de speaker wil afspelen geen volumeregelingsknop. Het is lichtgrijs en niet bedienbaar. Ik heb dit al vaker gehad en opgelost door met een opengevouwen paperclip troep uit de docconnector te halen. Ik las op internet dat dat zou helpen en dat hielp maar... Het komt steeds weer tetug, wel tig keer per dag heb ik er last van. Kan iemand mij misschien helpen hiermee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het zal waarschijnlijk aan de software liggen dit had ik ook met mijn iphone , probeer anders een reboot dit doe je door 10 sec. lang op de home en op de aan/uitknop te drukken . Als dat niet zou werken zou je eens naar de apple store moeten gaan .