Is een ratelend geluid aan achterkant van een lumia 1020 normaal?

Als ik tik op de achterkant van mijn nokia lumia 1020 ter hoogte van de camera (iets daarboven) klinkt het alsof er iets los zit. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Probeer eens het volgende:

Leg je vinger op de knoppen rechts van je telefoon, aangezien er aardig wat speling op deze knoppen zit kan het zijn dat je deze hoort rammelen? (niet zo mooi gemaakt die knoppen op die manier, maar niks mis mee verder en kan geen kwaad)

Is het geluid er nog dan is het wel iets in je telefoon en dat lijkt me niet oke, ga er dan even mee terug.